fbpx

80/20 Rasvanpoltto -valmennus

Arkipäivät tarkasti ja viikonloppuna rennommin! 80/20 on erittäin helppo tapa polttaa rasvaa, koska voit syödä viikonloppuisin rennosti.

47,00 

Poista

80/20 Rasvanpoltto -valmennus

Tuoteinfo

Voit aloittaa valmennuksen heti! Kesto 6 viikkoa.

 

80/20 Valmennuksessa ruokavalion toteuttaminen on olemassa olevista malleista mielestäni mukavin. Oikein tehtynä sillä voi kiristää kuntoa tehokkaasti, eläen silti osan viikosta ruokien suhteen rennosti. Olen tehnyt kisadieetinkin tällä systeemillä, eli kovaakin tulosta on mahdollista tehdä. Idea on elää tarkasti maanantaista lauantai päivään, ja syödä rennosti lauantai illasta sunnuntai iltaan. Eli 80% viikosta elellään tarkemmin, 20% otetaan rennommin. Monelle on mentaalisesti helppoa elää tarkemmin arkena, varsinkin jos tietää että viikonloppuna voi vähän herkutella. Silti arkisyömisenkään ei tarvitse olla tylsää tässä valmennuksessa. Saat käyttöösi Vahava Ravintoainemuuntimen, jolla voit varioida syömistä loputtomiin.

Myös kondiksen ylläpitämiseen löytyy valmennuksesta oma linja. 80/20 malli on tähän todella hyvä. Saavutetut tulokset on mukavaa pitää nauttien samalla kesästä. Varaa paikkasi NYT!

-Valmentaja Vertti Harjuniemi

 

Miten valitset linjan?

Tavoitteellinen treenaaja linja on niille, ketkä kokevat treenaavansa kovaa ja tavoitteet on lihaksen ja kropan muokkaamisessa. Linja sisältää 3- ja 4-jakoiset Advance treeniohjelmat laadukkailla tekniikkavideoilla. Lisäksi saat käyttöösi Vahavan Cardio Generaattorin jossa on satoja erilaisia sykkeennostoharjoituksia salille ja ulos. Sykkeenostoilla on keskeinen merkitys linjan toimivuudessa. Mikäli sinulla on jokin treeniohjelma jo itselläsi jonka noudattamista haluat jatkaa, ota myös siinä tapauksessa tämä linja. Valitse rasvanpoltto mikäli kuntoa tarvii kiristää, tai ylläpito mikäli haluat pitää saavutettua kondista yllä.

Kuntoilija linja on niille, jotka harrastavat liikuntaa muttei ehkä ihan niin tosissaan. Linja sisältää 3- ja 4-jakoiset Basic treeniohjelmat laadukkailla tekniikkavideoilla. Lisäksi saat käyttöösi Vahavan Cardio Generaattorin jossa on satoja erilaisia sykkeennostoharjoituksia salille ja ulos. Sykkeenostoilla on keskeinen merkitys linjan toimivuudessa. Mikäli sinulla on jokin treeniohjelma jo itselläsi jonka noudattamista haluat jatkaa, ota myös siinä tapauksessa tämä linja. Valitse rasvanpoltto mikäli kuntoa tarvii kiristää, tai ylläpito mikäli haluat pitää saavutettua kondista yllä.

Kotitreeni linja sisältää yli kolmekymmentä eri tasoista treeniä kotiin tai ulos. Voit valita treenejä oman tasosi mukaan ja siirtyä haastavampiin kun kehityt. Treenit ovat haasteluontoisia, joten ne ovat erittäin hauskoja tehdä ja nostavat sopivasti sykettä rasvanpolton tukemiseksi. Kaikki tarvittavat välineet löytyvät kotoasi. Voit suorittaa treenit myös lenkkeilemällä, tai jollain muulla sykettä nostavalla harjoittelulla mikäli sellainen on enemmän sinun juttu.

Ilman liikuntaa linja on sinulle, joka haluat edetä rauhassa ja aloittaa ensin pelkällä ruokavaliolla. Mikäli liikunta ja ravinnosta huolehtiminen on sinulle täysin uutta, tai on tuottanut sinulle aiemmin hankaluuksia, tämä linja sopii sinulle mainiosti. Tämä linja ei siis sisällä treeniohjelmia.

 

-Tee kovaa tulosta, tai ylläpidä saavutettuja tuloksia nauttien samalla kesästä!

-Voit osallistua perheen, tai kaveriporukan illanviettoihin pysyen silti suunnitelmassa.

-Opit luultavasti viimein pysyvän tavan toteuttaa ruokavalioa tuntematta syömistä rajoitetuksi.

-Voit noudattaa myös ilman liikuntaa!

-Sopii siis täydellisesti myös kesään!

Valmennus sisältää:

6 viikkoa valmennusta

Et saa ainoastaan ohjelmia, vaan olet nimenomaan valmennuksessa. Foorumin kautta voit pitää yhteyttä valmentajiin 24/7, mikäli mitä tahansa ongelmia ilmenee. (hyperlinkki tai teksti ”katso alempaa sarakkeesta Kysymys/vastaus -foorumi”). Vastauksen saat muutamassa tunnissa vuoden jokaisena päivänä. Kun olet valmennuksessa, voidaan tarvittaessa tehdä ohjelmiin myös henkilökohtaisia muutoksia, mikäli tilanne niin vaatii.

Trainda-valmennusympäristön

Trainda- valmennusympäristö toimii sujuvasti sekä tietokoneella, että puhelimella! Valmennusympäristöstä löydät mm. viikkoviestit, treeniohjelmat, ruokavaliot, extramateriaalit.

Treeniohjelmat salille

Voit valita viikon treenimäärän juuri omaan arkeesi sopivaksi. Työn määrä per treeni on huomioitu treenijaossa, joten tulosta saat varmasti jokaisella jaolla. Apuliikkeiden määrä voi hieman vaihdella jakojen välillä, mutta progressio eli homman ”ydin” kulkee jokaisen sisällä samalla tavalla. Tämä mahdollistaa sen, että voit myös vaihdella jakoa treenijakson aikana. Esim. jos teet reissutyötä tai lomailet ja pääset joinakin viikkoina salille vähemmän, voit pudottaa treenikertoja, mutta pysyt silti progressiossa.

Vahava Ruoka-ainelaskuri™

Ruoka-ainelaskuri™ on Vahavan itse kehittämä täysin uniikki työkalu monipuoliseen syömiseen, jollaista et muualta löydä. Laskuri sisältää ruokavalioon merkatuille tuotteille satoja eri vaihtoehtoja ja laskee suoraan oikeat määrät. Yhdistelemällä näitä, voit luoda erilaisia ateriakokonaisuuksia käytännössä loputtomasti. Samoja ruokia ei siis todellakaan tarvitse syödä koko ajan, vaikka dieettaisit. Enää ei myöskään perheessä tarvitse olla erikseen ”minun ruuat ja muiden ruuat”, koska vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea tämän työkalun avulla voit valmistaa.

Ruokavaliot (myös maidoton, kasvis ja gluteeniton)

Ruokavalioon liittyvä sisältö on Vahavan valmennuksissa ylivoimaisesti alan kattavin. Perusruokavalion tueksi löytyy työkaluja, jotka tekevät suunnitelman noudattamisesta niin helppoa, ettei edes dieetatessa syömisestä tule tylsää. Ruoka-ainelaskuri™ (hyperlinkki tai teksti ”katso ylempää sarakkeesta Ruoka-ainelaskuri”) mahdollistaa loputtoman varioinnin aterioiden koostamisessa. Laskurin avulla löydät kerrankin todella paljon vaihtoehtoja myös erityisruokavalion noudattamiseen esim. maidoton, kasvis tai gluteeniton. Keittokirjasta (hyperlinkki tai teksti ”katso alempaa sarakkeesta Keittokirja”) saat reseptejä maukkaiden arkiaterioiden valmistamisen lisäksi myös herkutteluun. Voit valmistaa pitsan, hampurilaisen tai vaikka kebabia pysyen edelleen suunnitelmassa. Ruokavalio valitaan oman tavoitteen ja sen hetkisen kehon painon mukaan. Foorumilla (hyperlinkki tai teksti ”katso alempaa sarakkeesta Kysymys/vastaus -foorumi”) voidaan tehdä henkilökohtaisia muutoksia ja viilata ruokavaliota matkan varrella, mikäli tilanne vaatii.

Kysymys/vastaus -foorumin

Foorumi tekee tuotteesta nimenomaan valmennuksen. Foorumin kautta voit olla yhteydessä valmentajiin 24/7 ja saat vastauksen mihin tahansa ongelmaan muutaman tunnin viiveellä, vaikka jouluaattona. Jos joku liike esim. tuottaa ongelmia, tai jotain välinettä ei saliltasi löydy, ohjeistetaan sille tilanteeseesi sopiva korvaaja. Jos ruokavalion ateriarytmi tms. ei sovellu omaan arkeesi, katsotaan yhdessä sopivampi. Mikä tahansa ongelma tuleekin, ratkaisu löytyy varmasti.

Aktiivinen Facebook-ryhmä

Facebook-ryhmä tekee valmennuksesta yhteisön. Siellä valmennuksessa olevat voivat jakaa fiiliksiä, treeniklippejä, ruokavinkkejä ym. Sieltä saa varmasti motivaatiota, jos joskus tossu painaa. Kun samaa tavoitetta kohti menee samojen arkisten haasteiden keskellä iso joukko muitakin ihmisiä, ruokkii se myös omaa tekemistä. Facen kautta löytää varmasti seuraa myös salille, mikäli yksin puurtaminen puuduttaa.

Mahdollisuus valmentajan tapaamisiin (erillinen korvaus)

Valmennuksessa olevilla on mahdollisuus myös henkilökohtaisiin ohjauksiin valmentajien kanssa. Mikäli tekniikat, intensiteetti tms. ei meinaa yksin löytyä, voidaan niitä tarkastella face to face. Vahavan saleja löytyy Pirkkalasta ja Vantaalta jonne tapaamisia on mahdollista varata.

Täydelliset tekniikkavideot

Tekniikkapankkia voidaan pitää Vahavan valmennusten sieluna. Jokaisesta treeniohjelman liikkeestä löytyy oma video, jossa tekniikka opetetaan sinulle perusteellisesti. Tekniikkavideot eivät ainoastaan opeta miten liike tehdään oikein, vaan koska jokaisen kropan välitykset ovat hieman erilaiset, ne opettavat miten juuri SINUN kannattaa liike tehdä. Lisäksi opit tärkeimmän, eli MIKSI asiat tehdään niin kuin ne tehdään. Miksi jalat asetetaan mihin ne asetetaan, tai miksi liikkeen pituus on mikä se on. Asiat on helpompi tehdä oikein, kun ymmärtää syyn niiden takana. Nämä asiat erottaa Vahavan materiaalin kaikista muista.

VAHAVA -keittokirja

Keittokirja vahava

Useimmat ongelmat ruokavalion noudattamisessa liittyvät syömisen yksipuolisuuteen, tylsistymiseen ja asetelmaan, jossa on aina ”minun ruuat ja muiden ruuat”. Kukaan meistä, ei edes huippu-urheilija, syö pelkällä yhdellä lapulla vuosia poikkeamatta siitä koskaan. Vahavan keittokirja on tehty työkaluksi siihen, että järkevää syömistä voisi toteuttaa loppuelämän. Keittokirjasta löydät ohjeita maukkaisiin arkiruokiin sekä herkutteluun. Vaikka noudatat ruokavaliota ja vaikka dieettaisit, ei sinun tarvitse olla ulkona pitsa-perjantaista, tai muusta ruokaan liittyvästä rentoutumisesta. Voit valmistaa hauskoja ruokia, jotka maistuvat varmasti myös muille. Ravintoaineet aterioissa on suunniteltu siten, että pysyt edelleen suunnitelmassa.

Valmentajat

Valmentajina Legion -valmennuksessa toimivat Vertti Harjuniemi ja Perttu Murtola

Lue lisää valmentajista…

80/20 Rasvanpoltto -valmennus

Arvostelut

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “80/20 Rasvanpoltto -valmennus”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

MEILLÄ VOIT MAKSAA MYÖS: