fbpx

LEGION

 

LEGION ON 10 VIIKKOA KESTÄVÄ VALMENNUS MIEHILLE.

Valmennus alkoi juuri, vielä ehdit mukaan!

KEHITÄ LIHASTA, KASVATA VOIMATASOJA JA POLTA RASVAA!

Saat käyttöösi alan laadukkaimmat ja kattavimmat opastukset treeniin sekä ravintoon, joten valmennus sopii loistavasti niin aloittelijalle, kuin pidempään treenanneelle.

Alkava valmennusjakso tarjoaa mahdollisuuden hypätä mukaan Legioonaan. Luvassa on suoraviivaista ja kovaa perusliikkeillä treenaamista päätähtäimenä lihaksen kasvatus ja rasvanpoltto.

”Pyri lisäämään kuormaa tai toistoja aina kun siltä tuntuu” -ohje kehittää tiettyyn pisteeseen. Jos kuitenkin tuloksia halutaan vuodesta toiseen, pitäisi ohjelman viedä harjoittelijaa eteenpäin ”mutu tuntuman” sijaan. Legion valmennuksesta tekeekin uniikin sen sisään rakennettu progressio. Ohjelma elää viikottain siten, että se pakottaa kehittymään niin vasta-alkajat kuin pidempään treenanneet.

LEGION on täysin poikkeuksellinen valmennus siinä mielessä, että sen harjoituksissa on suunnitelmallisuus ja jatkuvuus. Mitä tehdään tällä hetkellä, korjaa hedelmää siitä mitä on tehty aikaisemmin ja valmistaa edelleen tulevaan. Tästä syystä myös tulokset valmennuksessa ovat poikkeuksellisen kovia. Harjoittelussa on jatkumo, joka pitäisi löytyä jokaisesta lajista missä eteenpäin halutaan. Näin tulosta on mahdollista tehdä vuodesta toiseen.

Valmennus sisältää kolme eri teemaa vuodessa, jolloin jokaista osa-aluetta kehitetään, mikä on kehittymisen kannalta erittäin tärkeää. Alkavan valmennuksen keskiössä on nouseva volume, eli työmäärää kasvatetaan progressiivisesti. Kaikki jotka sen läpi menee, kehittyy. Siitä voidaan antaa takuu.

Kyse on nimenomaan VALMENNUKSESTA, jossa tekemistä voidaan säätää ja muokata etenemisen, sekä omien tavoitteiden mukaan. Koko valmennustalo Vahavan pää-prioriteetti on tehdä tuloksia jotka pysyy. Se vaatii uuden elämäntavan muodostumista ja tätä tukemaan onkin panostettu sisällössä valtavasti. Valmennus sopii iästä, tavoitteista tai lähtökohdista riippumatta kaikille. Liity mukaan ja tulokset puhukoon puolestaan.

VALMENNUS SISÄLTÄÄ

10 viikkoa valmennusta

Et saa ainoastaan ohjelmia, vaan olet nimenomaan valmennuksessa. Foorumin kautta voit pitää yhteyttä valmentajiin 24/7, mikäli mitä tahansa ongelmia ilmenee. Vastauksen saat muutamassa tunnissa vuoden jokaisena päivänä. Kun olet valmennuksessa, voidaan tarvittaessa tehdä ohjelmiin myös henkilökohtaisia muutoksia, mikäli tilanne niin vaatii.

Trainda-valmennusympäristön

Trainda- valmennusympäristö toimii sujuvasti sekä tietokoneella, että puhelimella! Valmennusympäristöstä löydät mm. viikkoviestit, treeniohjelmat, ruokavaliot, extramateriaalit.

3-, 4- ja 5-jakoiset treeniohjelmat salille

Voit valita viikon treenimäärän juuri omaan arkeesi sopivaksi. Työn määrä per treeni on huomioitu treenijaossa, joten tulosta saat varmasti jokaisella jaolla. Apuliikkeiden määrä voi hieman vaihdella jakojen välillä, mutta progressio eli homman ”ydin” kulkee jokaisen sisällä samalla tavalla. Tämä mahdollistaa sen, että voit myös vaihdella jakoa treenijakson aikana. Esim. jos teet reissutyötä tai lomailet ja pääset joinakin viikkoina salille vähemmän, voit pudottaa treenikertoja, mutta pysyt silti progressiossa.

Power Cardio™ -harjoitukset salille

Power Cardio™ on Vahavan täysin oma treenimuoto. Sen ideana on nostaa sykettä käyttämällä raskaita perusliikkeitä. Kovan lihastyön ja intervallin yhteisvaikutus on tehokkain mahdollinen tapa polttaa rasvaa ja nostaa suorituskykyä. Lisähyötynä saadaan extra-rasitusta kohdelihaksille ja parannetaan kehon ja isojen liikkeiden hallintaa. Koska harjoitukset ovat äärimmäisen tehokkaita, ovat ne myös kropalle raskaita, joten ne eivät ole käytössä ympäri vuoden. Power Cardiot™ sopivat erittäin hyvin sekä pidempään treenanneelle, että vasta-alkajalle koska kuorman voi aina itse määrittää omalle tasolle sopivaksi.

Vahava Ruoka-ainelaskuri™

Ruoka-ainelaskuri™ on Vahavan itse kehittämä täysin uniikki työkalu monipuoliseen syömiseen, jollaista et muualta löydä. Laskuri sisältää ruokavalioon merkatuille tuotteille satoja eri vaihtoehtoja ja laskee suoraan oikeat määrät. Yhdistelemällä näitä, voit luoda erilaisia ateriakokonaisuuksia käytännössä loputtomasti. Samoja ruokia ei siis todellakaan tarvitse syödä koko ajan, vaikka dieettaisit. Enää ei myöskään perheessä tarvitse olla erikseen ”minun ruuat ja muiden ruuat”, koska vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea tämän työkalun avulla voit valmistaa.

Kolme eri linjaa (Shred, Gains, Gains & endurance)

Valmennuksessa voit valita linjan omien tavoitteidesi mukaisesti. Voit painottaa lihasta ja voimaa, suorituskykyä, rasvanpolttoa tai vaikka useampaa yhtä aikaa.

Shred on suunniteltu tehokkaaseen rasvanpolttoon siten, että lihaksen ja voiman on mahdollista kehittyä yhtä aikaa. Tämä vaatii oikeaa suhdetta perustreenissä ja cardiossa, jota tuetaan tarkkaan suunnitellulla ruokavaliolla. Laihduttaminen ei itsessään ole vaikeaa, mutta jos halutaan yhtä aikaa saada kehitystä myös treenistä ja poltettu rasva pysymään poissa dieetin jälkeenkin, silloin täytyy tietää mitä tekee. Esimerkkejä tämän linjan toimivuudesta on niin paljon, että tuloksille voi antaa takuun.

Gains on suunniteltu maksimaaliseen lihaksen ja voiman kehittämiseen. Nämä kaksi kulkevat aina käsikädessä, varsinkin kaurapuuro treenaajalla. (lue blogi lihaskasvu). Kehittämättä toista, ei voi kehittää määräänsä enempää toista. Valmennuksessa viedään siis aina myös voimatasoja ylöspäin, koska se on merkittävässä roolissa lihaksen kasvatuksessa. Tämä, yhdistettynä ohjelman sisään rakennettuun progressioon, käytännössä ”pakottaa” kehittymään, koska ohjelma vaatii lihaksilta joka viikko enemmän. Koko paketti ja ohjelmointi on markkinoiden ylivoimaisesti pisimmälle viety kokonaisuus ja tulokset puhuvat puolestaan.

Gains&Endurance on valmennuksen ns. ”päälinja”. Se sisältää Gains-linjan lihaksen ja voiman kehittämiseen, johon yhdistyy suorituskyvyn nosto cardio-harjoituksilla. Mitä korkeampi suorituskyky, sitä tehokkaampi treenaaja. Mitä tehokkaampi treenaaja, sitä enemmän kehitystä. Jos halutaan kasvattaa lihasta ja tehdä tulosta vuodesta toiseen, ei voi olla 8-12 toistoalueen orja. Skaala pitää olla laajempi, jotta ärsykkeen vaihtelua voidaan tehdä riittävästi. (lue blogi lihaskasvu) Jotta myös pidemmistä sarjoista isoille lihasryhmille saadaan hyöty irti, pitää suorituskyky ja hapenotto olla riittävä. Liian usean treenaajan sarjat loppuvat, kun happi loppuu, eikä lihaksesta ehditä saada kaikkea irti. Gains&Endurance poistaa harjoittelusta rajoitteet ja takaa kovimman mahdollisen kehittymisen. Tällä kaavalla on saavutettu menestystä, niin lihaksen kasvattamiseen perustuvissa fysiikkalajeissa, kuin Suomen Vahvin Mies kisoissa.

Ruokavaliot (myös maidoton, kasvis ja gluteeniton)

Ruokavalioon liittyvä sisältö on Vahavan valmennuksissa ylivoimaisesti alan kattavin. Perusruokavalion tueksi löytyy työkaluja, jotka tekevät suunnitelman noudattamisesta niin helppoa, ettei edes dieetatessa syömisestä tule tylsää. Ruoka-ainelaskuri™ (Kkatso ylempää sarakkeesta Ruoka-ainelaskuri) mahdollistaa loputtoman varioinnin aterioiden koostamisessa. Laskurin avulla löydät kerrankin todella paljon vaihtoehtoja myös erityisruokavalion noudattamiseen esim. maidoton, kasvis tai gluteeniton. Keittokirjasta (Katso alempaa sarakkeesta Keittokirja) saat reseptejä maukkaiden arkiaterioiden valmistamisen lisäksi myös herkutteluun. Voit valmistaa pitsan, hampurilaisen tai vaikka kebabia pysyen edelleen suunnitelmassa. Ruokavalio valitaan oman tavoitteen ja sen hetkisen kehon painon mukaan. Foorumilla (Katso alempaa sarakkeesta Kysymys/vastaus -foorumi) voidaan tehdä henkilökohtaisia muutoksia ja viilata ruokavaliota matkan varrella, mikäli tilanne vaatii.

Kysymys/vastaus -foorumin

Foorumi tekee tuotteesta nimenomaan valmennuksen. Foorumin kautta voit olla yhteydessä valmentajiin 24/7 ja saat vastauksen mihin tahansa ongelmaan muutaman tunnin viiveellä, vaikka jouluaattona. Jos joku liike esim. tuottaa ongelmia, tai jotain välinettä ei saliltasi löydy, ohjeistetaan sille tilanteeseesi sopiva korvaaja. Jos ruokavalion ateriarytmi tms. ei sovellu omaan arkeesi, katsotaan yhdessä sopivampi. Mikä tahansa ongelma tuleekin, ratkaisu löytyy varmasti.

Aktiivinen Facebook-ryhmä

Facebook-ryhmä tekee valmennuksesta yhteisön. Siellä valmennuksessa olevat voivat jakaa fiiliksiä, treeniklippejä, ruokavinkkejä ym. Sieltä saa varmasti motivaatiota, jos joskus tossu painaa. Kun samaa tavoitetta kohti menee samojen arkisten haasteiden keskellä iso joukko muitakin ihmisiä, ruokkii se myös omaa tekemistä. Facen kautta löytää varmasti seuraa myös salille, mikäli yksin puurtaminen puuduttaa.

Mahdollisuus valmentajan tapaamisiin (erillinen korvaus)

Valmennuksessa olevilla on mahdollisuus myös henkilökohtaisiin ohjauksiin valmentajien kanssa. Mikäli tekniikat, intensiteetti tms. ei meinaa yksin löytyä, voidaan niitä tarkastella face to face. Vahavan saleja löytyy Pirkkalasta ja Vantaalta jonne tapaamisia on mahdollista varata.

Täydelliset tekniikkavideot

Tekniikkapankkia voidaan pitää Vahavan valmennusten sieluna. Jokaisesta treeniohjelman liikkeestä löytyy oma video, jossa tekniikka opetetaan sinulle perusteellisesti. Tekniikkavideot eivät ainoastaan opeta miten liike tehdään oikein, vaan koska jokaisen kropan välitykset ovat hieman erilaiset, ne opettavat miten juuri SINUN kannattaa liike tehdä. Lisäksi opit tärkeimmän, eli MIKSI asiat tehdään niin kuin ne tehdään. Miksi jalat asetetaan mihin ne asetetaan, tai miksi liikkeen pituus on mikä se on. Asiat on helpompi tehdä oikein, kun ymmärtää syyn niiden takana. Nämä asiat erottaa Vahavan materiaalin kaikista muista.

VAHAVA -keittokirja

Keittokirja vahava

Useimmat ongelmat ruokavalion noudattamisessa liittyvät syömisen yksipuolisuuteen, tylsistymiseen ja asetelmaan, jossa on aina ”minun ruuat ja muiden ruuat”. Kukaan meistä, ei edes huippu-urheilija, syö pelkällä yhdellä lapulla vuosia poikkeamatta siitä koskaan. Vahavan keittokirja on tehty työkaluksi siihen, että järkevää syömistä voisi toteuttaa loppuelämän. Keittokirjasta löydät ohjeita maukkaisiin arkiruokiin sekä herkutteluun. Vaikka noudatat ruokavaliota ja vaikka dieettaisit, ei sinun tarvitse olla ulkona pitsa-perjantaista, tai muusta ruokaan liittyvästä rentoutumisesta. Voit valmistaa hauskoja ruokia, jotka maistuvat varmasti myös muille. Ravintoaineet aterioissa on suunniteltu siten, että pysyt edelleen suunnitelmassa.

Cardio-generaattori, Satoja eri vaihtoehtoja sykkeennostoihin

Vanha malli kuntosaliharjoitteluun liittyvästä aerobisesta on 45min crosstraineria tms. treenin päälle. Sen tylsempää ei juuri ole, joten siihen rakennettiin ratkaisu. Cardio-generaattorista löydät satoja eri vaihtoehtoja sykkeennostoharjoituksiin. Voit valita lyhyempiä salitreenin päälle tehtäviä harjoitteita, tai yhdistellä niitä kokonaan omaksi treeniksi. Mikäli saliltasi löytyy kattavasti välineitä, voit hyödyntää niitä valitsemalla laite-cardioita. Mikäli käytössäsi ei ole kuin perussalivarustus, voit valita voima- tai kehonpainoharjoituksia. Voit myös tehdä treenejä ulkona tai kotona.

Extra-materiaalit liikkuvuus, lämmittely, naprapaatti

Tästä osiosta löydät äärimmäisen tärkeää harjoittelua tukevaa materiaalia.

Liikkuvuus harjoitteilla varmistat, että pystyt suorittamaan liikepankista opitut oikeat tekniikat. Esim. kyykyissä ym. koko kropan liikkeissä puutteellinen liikkuvuus voi estää liikkeen suorittamisen oikein. Myös loukkaantumisriski on korkeampi, jos kroppa joutuu jatkuvasti ääriasentoihin eikä liikkuvuus riitä pitämään rankaa suorassa. Täältä saat avun liikkuvuuden parantamiseen ja ylläpitoon.

Lämmittelyllä voit tehostaa harjoitusta ja välttää loukkaantumista. Kun kroppa on hyvin lämmitelty, se on valmiimpi treeniin.

Puutteellinen lämmittely voi olla jopa rajoite kehittymiselle. Ensimmäinen liike on usein treenin tärkein ja sen voi hukata kropan heräämiseen, jos herättelyä ei ole tehty ennen sitä alkulämmittelyssä.

Naprapaatti osiosta löydät urheilulääketieteen maisteri Vesa Tabelin materiaalia parempaan rangan hallintaan, joka on erittäin tärkeää isoissa liikkeissä. Saat todella uniikkia tietoa myös arjen vaikutuksista treeniin ja miten jopa päivän työasento voidaan ottaa huomioon treeniin valmistautumisessa. Nämä materiaalit ovat todella silmiä avaavia, joiden et edes tiennyt vaikuttavan kehitykseen.

Kaikki lisämateriaali, joka ilmenee tarpeelliseksi

Valmennus kehittyy jatkuvasti ja uusia elementtejä tuodaan valmennettavien tarpeiden mukaan. Vahavan valmennukset sisältävät paljon täysin uniikkeja itse rakennettuja työkaluja helpottamaan ja monipuolistamaan ruokavalion noudattamista ja treenaamista. Ideat kaikkeen ovat tulleet valmennuksien sisältä. Me vastaamme valmennettavien tarpeisiin ja kehitämme valmennuksia niiden pohjalta jatkuvasti.

Valmentajat

Valmentajina Legion -valmennuksessa toimivat Vertti Harjuniemi ja Perttu Murtola

Lue lisää valmentajista…

VALMENNETTAVIEN TULOKSIA

Valmennettavien tuloksia Legion-valmennuksista.

Kokemuksia Legion -valmennuksesta

 

Helppo ja yksinkertainen valmennus, ainakin näin asiakkaan vinkkelistä katsottuna 🙂 Selvät ohjeet ja neuvot menestymiseen, ilman turhaa kikkailua. Ei voi muuta kuin suositella! 💪🏽

-Pasi

 

Valmennus oli erittäin hyvin toteutettu. Siinä riitti haastetta. Ohjeet oli erittäin hyvät. Kysymyksiin sai aina vastauksen. Rasva paloi ja voimatasot nousi.

-Tomi Numminen

 

Tää valmennus vaan yksinkertaisesti toimii!!

-Timo Lukkarinen

 

Tulokset puhuu puolestaan. Voimatasot noussut selkeästi ja valmennuksena ollut erittäin mieluinen.

-Raino

 

Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että tuloksia tulee. Ohjeet ja videot on todella selkeitä ja seikkaperäisiä. Mukavasti tulee vaihtelua reeneihin valmennusten välillä ja aikanakin ja hyvä päästä jatkuvasti haastamaan itseään vähän uudella tavalla. Eikä ole hinnalla pilattu👍

-Markus Heinonen

 

Tulokset nousi. Hyvät ohjeet. Hyvä ryhmähenki.

-Juha M

 

Haastavat treenit, monipuolinen ruokavalio, valmentajien tuki, timanttisen kova asiantuntemus, kovat tulokset ja tietenkin mahtava yhteisö!

-Mikko

MEILLÄ VOIT MAKSAA MYÖS:

Legion 99 €