Ruokavalio rasvanpolttoon naisille

Ruokavalio rasvanpolttoon naisille

19,90 

Ruokavalio rasvanpolttoon naisille

Jotta kroppa saadaan luovuttamaan ylimääräistä rasvaa pysyvästi, täytyy ravintoa saada oikea
määrä ja oikeista lähteistä. Ruokavalio on suunniteltu yhteen noin 3-5 kertaa viikossa tapahtuvaan
liikuntaan joista esimerkkejä alla.
Tämä ruokavalio sopii loistavasti kuntosaliharjoittelijalle jonka tarkoitus on kehittää tai ylläpitää
lihasmassaa samalla kun rasvaa poltetaan. Myös enemmän sykettä nostavissa liikuntasuoritteissa
tämä ruokavalio pitää hyvin energiatasot yllä jottei harjoittelun teho kärsi.
Ruokavalio on suunniteltu pysyviin tuloksiin pikadieettien sijaan. Voit noudattaa ohjelmaa joko
gramman tarkasti, tai valita vain terveelliset vaihtoehdot ja riittävän ateria kertamäärän. Lisäksi
saat listan kasviksista, hedelmistä ja marjoista jotka sopivat ruokavalioon parhaiten. Ohjeistus
löytyy myös sopivan veden ja suolan määrään sekä vitamiinien käyttöön.
Valitse ruokavalio tämän hetkisen painosi mukaan.
-Kuntosaliharjoittelu

-Lenkkeily
-Crosstraining
-Pallopelit
-Kamppailulajit
-Korkeasykkeiset aerobiset
-hiihto
-juoksu
-uinti
+ Mikä tahansa muu lihasta rasittava tai sykettä nostava harjoittelu