Ruokavalio rasvanpolttoon miehille

Ruokavalio rasvanpolttoon miehille

19,90 

Ruokavalio rasvanpolttoon miehille

Jotta kroppa saadaan luovuttamaan ylimääräistä rasvaa pysyvästi, täytyy ravintoa saada oikea määrä ja oikeista lähteistä. Ruokavalio on suunniteltu yhteen noin 3-5 kertaa viikossa tapahtuvaan liikuntaan. Esimerkiksi Vahavan Fight Club tukee tätä loistavasti. Tämä ruokavalio sopii kuntosaliharjoittelijalle jonka tarkoitus on kehittää tai ylläpitää lihasmassaa samalla kun rasvaa poltetaan. Myös enemmän sykettä nostavissa liikuntasuoritteissa tämä ruokavalio pitää hyvin energiatasot yllä jottei harjoittelun teho kärsi. Ruokavalio on suunniteltu pysyviin tuloksiin pikadieettien sijaan. Voit noudattaa ohjelmaa joko gramman tarkasti, tai valita vain terveelliset vaihtoehdot ja riittävän ateria kertamäärän. Lisäksi saat listan kasviksista, hedelmistä ja marjoista jotka sopivat ruokavalioon parhaiten. Ohjeistus löytyy myös sopivan veden ja suolan määrään sekä vitamiinien käyttöön.

Valitse ruokavalio tämän hetkisen painosi mukaan.

-Kuntosaliharjoittelu
-Lenkkeily
-Crosstraining
-Pallopelit
-Kamppailulajit
-Korkeasykkeiset aerobiset
-hiihto
-juoksu
-uinti

+ Mikä tahansa muu lihasta rasittava tai sykettä nostava harjoittelu

Lataa ruokavalio heti käyttöösi hyväksytyn maksutapahtuman jälkeisellä sivulla.
Älä poistu sivulta, ennenkuin olet ladannut sinulle sopivan ruokavalion.