Osapaasto

Osapaasto

47,00 

  • Salitreenillä naisille
  • Ilman liikuntaa naisille
  • Salitreenillä miehille
  • Ilman liikuntaa miehille
  • Kotitreenillä naisille
  • Kotitreenillä miehille
Poista

Osapaasto rasvanpoltto-valmennus. 
Voit aloittaa valmennuksen heti! Kesto 6 viikkoa.

Osapaasto on käytännössä maailman helpoin tapa pudottaa painoa olemassa olevista keinoista ja on siksi täydellinen ensiaskel painonhallinnan kanssa kamppaileville. Sen hienous on siinä, ettei ruokailutottumuksista yritetä muuttaa liian montaa asiaa kerralla. Voit elää ja syödä niin vapaasti kuin vain mahdollista siten, että edelleen tapahtuu rasvan palamista. Vaikka osapaasto antaa paljon vapauksia, opettaa se silti ruuan valmistusta ja aterioiden rytmitystä. Nämä ovat erittäin tärkeitä asioita kestävän painonhallinnan kannalta. Lisäksi saat valtavan määrän tietoa videoiden muodossa viikoittain, joissa sinulle opetetaan kattava perustietous painonhallinnasta ja ravinnosta. Koko homma perustuu aikaikkunaan jossa päivän kalorit nautitaan. Ruuat koostuu perus terveellisistä aineksista, mutta kohtuullinen määrä herkuttelua onnistuu myös. Saat ruokavalioiden lisäksi myös keittokirjan, jossa keittiömestari Marko Isokallio opastaa sinua valmistamaan ravintolatasoisia pää- ja jälkiruokia kotona. Nauti ruuasta ja kesästä pudottaen samalla painoa. Varaa paikkasi NYT!

Miten valitset linjan?

Salitreeni linja sisältää 3- ja 4-jakoiset treeniohjelmat laadukkailla tekniikkavideoilla. Mikäli jo harrastat, tai haluat nyt aloittaa kuntosalilla käynnin, valitse tämä linja. Jos sinulla on treeniohjelma jo itselläsi, valitse myös siinä tapauksessa tämä. Kotitreeni linja sisältää yli kolmekymmentä eri tasoista treeniä kotiin tai ulos. Voit valita treenejä oman tasosi mukaan ja siirtyä haastavampiin kun kehityt. Treenit ovat haasteluontoisia, joten ne ovat erittäin hauskoja tehdä ja nostavat sopivasti sykettä rasvanpolton tukemiseksi. Kaikki tarvittavat välineet löytyvät kotoasi. Ilman liikuntaa linja on sinulle, joka haluat edetä rauhassa ja aloittaa ensin pelkällä ruokavaliolla. Mikäli liikunta ja ravinnosta huolehtiminen on sinulle täysin uutta, tai on tuottanut sinulle aiemmin hankaluuksia, tämä linja sopii sinulle mainiosti. Tämä linja ei siis sisällä treeniohjelmia.

-Syö ruokia joista pidät

-Ei tarvitse huolehtia useasta ateriasta päivässä

-Voit sopivasti herkutella

-Voit noudattaa myös ilman liikuntaa

-Sopii siis täydellisesti myös kesään!

 

Valmennus sisältää:

-Ruokavaliot

-Treeniohjelmat + tekniikkavideot

-Valmennusfoorumin jossa valmentajien tuki 24/7

-Keittiömestari Marko Isokallion reseptikirjan

-Viikkovideot

-Vahava ravintoainemuuntimen

-Facebook-ryhmä

 

Osapaasto ei sovellu:

-Jos sinulla on diabetes tai muu aineenvaihduntasairaus

-Olet raskaana tai imetät

-Jos sinulla on tai on ollut syömishäiriö