Treeniä tukeva ruokavalio naisille

Treeniä tukeva ruokavalio naisille

19,90 

Treeniä tukeva ruokavalio naisille

Jotta treenaamisesta saadaan täysi hyöty, täytyy sitä tukea oikeanlaisella ravinnolla. Tämä ruokavalio on suunniteltu yhteen noin 3-5 kertaa viikossa tapahtuvaan liikuntaan. Harjoittelu voi olla enemmän lihasta kehittävää, tai enemmän sykettä nostavaa. Esimerkiksi Vahavan Fight Club sopii yhteen tämän kanssa loistavasti. Ruokavalio ei ole varsinaisesti rasvan polttoon tähtäävä, mutta puhtaasti syöminen siistii aina hieman kroppaa.

Ruokavalioa voit noudattaa joko gramman tarkasti, tai valita vain terveelliset vaihtoehdot ja riittävän ateria kertamäärän ja syödä itselle sopivia määriä. Lisäksi saat listan kasviksista, hedelmistä ja marjoista jotka sopivat ruokavalioon parhaiten. Ohjeistus löytyy myös sopivan veden ja suolan määrään sekä vitamiinien käyttöön.

Valitse ruokavalio tämän hetkisen painosi mukaan.

-Kuntosaliharjoittelu
-Crosstraining
-Pallopelit
-Kamppailulajit
-Korkeasykkeiset aerobiset
-hiihto
-juoksu
-uinti
+ Mikä tahansa muu lihasta rasittava tai sykettä nostava harjoittelu

Lataa ruokavalio heti käyttöösi hyväksytyn maksutapahtuman jälkeisellä sivulla.
Älä poistu sivulta, ennenkuin olet ladannut sinulle sopivan ruokavalion.