Toimitusehdot

Yleistä

CKF Finland Oy (jäljempänä Vahava (Y-tunnus: 2934524-8), osoite: Karhu-Simontie 16 E 17, 33960 Pirkkala) myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.11.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkistathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät  joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakas maksaa itse vaihdosta tai palautuksesta johtuvat postikulut. Tuotteen voi vaihtaa vain toiseen vaihtohetkellä varastossa olevaan tuotteeseen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa  välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Palvelussa hyväksytyt maksutavat ovat luottokortti- ja verkkopankkimaksu. toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitus

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta  toimitustavasta riippuen 5-8 työpäivää.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi sähköpostilla, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina  tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Kuluttajasuojalain nojalla, heti käyttöön otettavalla digitaalisella sisällöllä ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tuotteen hintaa ei siis palauteta. Epidemian/pandemian sattuessa aktivoitua valmennusta ei voi perua, eikä rahoja palauteta.

Palautusosoitteemme:
CKF Finland Oy
Karhu-Simontie 16 E 17
33960 Pirkkala
Suomi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia  virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Ongelmatilanteissa tai tilaukseen liittyvissä kysymyksissä lähetä sähköpostia info@vahava.fi

Vastuunrajoitus

Vahava ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.