Toimitusehdot
Yleistä
CKF Finland Oy (jäljempänä Vahava (Y-tunnus: 2934524-8), osoite: Karhu-Simontie 16 E 17,
33960 Pirkkala) myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot
soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.11.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja
yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat
tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn
yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkistathan ko.
hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka
ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus)
ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet
tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Vaihto- ja palautusoikeus
Asiakas maksaa itse vaihdosta tai palautuksesta johtuvat postikulut.
Tuotteen voi vaihtaa vain toiseen vaihtohetkellä varastossa olevaan tuotteeseen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla
tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme
sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.
Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin
mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen
välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Palvelussa hyväksytyt maksutavat ovat luottokortti- ja verkkopankkimaksu. Maksunvälityspalvelun
toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten
pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan
sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty
maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi
mahdollisimman pian.
Toimitus
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka
valitset tilauksesi yhteydessä. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 5-8 työpäivää.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla
tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi sähköpostilla, alla olevaan sähköpostiimme
tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin
takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä
huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka
palautuskuluineen. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua
peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on
tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Kuluttajasuojalain nojalla, heti käyttöön otettavalla digitaalisella sisällöllä ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tuotteen hintaa ei siis palauteta.
Palautusosoitteemme:
CKF Finland Oy
Karhu-Simontie 16 E 17
33960 Pirkkala
Suomi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana
tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja
viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen
korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain
virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Ongelmatilanteissa tai tilaukseen liittyvissä kysymyksissä lähetä sähköpostia info@vahava.fi
Vastuunrajoitus
Vahava ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä
mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin
pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon
osalta toisin määrännyt.