fbpx

RAAVAS

 

Osuuko jokin näistä

Kokoajan väsyttää? Makuuhuone tai mikään muukaan ei kiinnosta? Rasvaa kertyy kroppaan?  Hartiat tippuu keskivartaloon? Masentaa?

 

Tämä valmennus on kaikille, joista tuntuu että pitäis alkaa tekemään jotain!

6 VIIKKOA KESTÄVÄ VALMENNUS MIEHILLE

STARTTI 15.2.2021

 

Ihmisen kroppa on luotu liikkumaan.

 

Tänä päivänä on mahdollista kuitenkin elää siten, että fyysinen aktiivisuus jää lähes nollaan. Kun siihen yhdistetään ikä ja huonot elintavat, on ongelmia jossain kohtaa luvassa.

 

Huono kunto, huonot unet ja stressi on suoraa yhteydessä testosteroni tasoihin. Kun ajan myötä ongelmia alkaa ilmetä varsinkin kun ikää tulee, alkaa elämänlaatu huonontua päivä päivältä. Valtaosa valitettavasti hyväksyy tilanteen hiljaa ja ajattelee että näin tässä nyt vaan käy, mutta se on täysin väärä luulo. Oikeanlaisella treenillä ja ravinnolla pystyt vaikuttamaan näihin asioihin suoraa ja tehokkaasti.

 

RAAVAS on valmennus jossa lähdetään nostamaan keskivartaloon kertynyt massa takaisin hartioihin. Rasvaa hävitetään kropasta ja yleiskunto nostetaan. Aseina tähän käytetään kuntosaliharjoittelua, kotiruokaa ja lenkkeilyä. Salitreenit voi suorittaa myös autotallissa mikäli tankoa ja vähän käsipainoja löytyy. Taustaa harjoittelusta ei tavitse ennestään olla, koska linja on valittavissa oman lähtötilanteen mukaan. Voit olla joko entinen kovaa treenaaja jolla homma on vain jäänyt, tai täysin nollasta lähtevä joka ei ole salilla koskaan käynytkään.

 

Salitreenit ovat erittäin perinteistä perusliikkeillä tehtävää voimaharjoittelua. Se antaa parhaan vasteen lihaksille ja hormoni toiminnalle. Liikepankin videoista opit todella helposti oikeat suoritustekniikat ja pääset nopeasti hommaan kiinni. Kun opit liikkeiden ja lihasten aktivoinnin perusteet, saat loistavan pohjan jatkaa treenaamista valmennuksen jälkeenkin vaikka koko loppuelämän. Rasvanpolttoa ja yleiskunnon nostoa tuetaan treenin jälkeisillä lyhyillä sykkeennostoilla, sekä ihan perus lenkkeilyllä. Näissä toimii loistavasti myös talvisaikaan hiihto, tai mikä tahansa muu sykettä nostava harrastus.

Treeni osion noudattamisesta tekee erityisen helpon ja mielekkään joka viikko päivittyvä treenikalenteri. Sieltä näet viikon suunnitelman montako salitreeniä ja montako lenkkiä.

 

Ravintopuolella voit valita juuri itsellesi sopivan tavan toteuttaa ruokavaliota. Ruokia ei tarvitse punnita, mutta sekin vaihtoehto on annettu mikäli joku kokee sen itselle mielekkääksi. Treeniä ja rasvanpolttoa tukee kaikista parhaiten ihan tavallinen kotiruoka, kun käytettävät ravintoaineet valitaan oikein. Syömistä ei tarvitse sitoa kelloon, tai kuskata Tupperwaaraa peräkontti täynnä jotta tuloksia saisi. Kun sen oppii, se on loppujen lopuksi todella rentoa ja vapaata. Ulkona saa syödä ja kaikesta ei tarvitse luopua. Liikkuva työ, tai pitkät päivät mikroaaltouunin ulottumattomissa ei ole ongelmia. Valmennuksen sisältämällä ravintoainemuuntimella voit varioida aterioiden koostamista lähes loputtomiin

VALMENNUS SISÄLTÄÄ

6 viikkoa valmennusta

Et saa ainoastaan ohjelmia, vaan olet nimenomaan valmennuksessa. Foorumin kautta voit pitää yhteyttä valmentajiin 24/7, mikäli mitä tahansa ongelmia ilmenee. Vastauksen saat muutamassa tunnissa vuoden jokaisena päivänä. Kun olet valmennuksessa, voidaan tarvittaessa tehdä ohjelmiin myös henkilökohtaisia muutoksia, mikäli tilanne niin vaatii.

Trainda-valmennusympäristön

Trainda- valmennusympäristö toimii sujuvasti sekä tietokoneella, että puhelimella! Valmennusympäristöstä löydät mm. viikkoviestit, treeniohjelmat, ruokavaliot, extramateriaalit.

START ja BACK ON TRACK linjat

Valmennus sisältää kaksi eri linjaa. Start on kaikille, joilla aikaisempaa kokemusta treenaamisesta ei juuri ole. Treenit aloitetaan liikkeillä, joilla saadaan rasitettua lihasta helposti ja turvallisesti. Samalla opitaan perusteet. Back on track on kaikille niille, joilla salitreenaaminen on joskus ollut osa elämää, mutta syystä tai toisesta jäänyt. Tekniikoissa mennään syvemmälle ja liikkeitä on hieman enemmän. Ohjelmat päivittyvät molemmissa linjoissa puolessa välissä valmennusta.

TREENIKALENTERI

Valmennus sisältää joka viikko päivittyvän kalenterin. Siihen on merkattu päivät milloin mitäkin treenataan. Viikko sisältää sekä salitreenejä, että lenkkejä. Määrät, pituudet ja intensiteetti elävät viikoittain, joten tekemisestä ei varmasti tule tylsää. Kun treenit on merkattu kalenteriin, tulee ne aloittelijalla varmemmin tehtyä.

RUOKAVALIOT (MYÖS MAIDOTON, KASVIS JA GLUTEENITON)

Ruokavalioon liittyvä sisältö on Vahavan valmennuksissa ylivoimaisesti alan kattavin. Perusruokavalion tueksi löytyy työkaluja, jotka tekevät suunnitelman noudattamisesta niin helppoa, ettei edes dieetatessa syömisestä tule tylsää. Ruoka-ainelaskuri™ (katso alempaa sarakkeesta Ruoka-ainelaskuri) mahdollistaa loputtoman varioinnin aterioiden koostamisessa. Laskurin avulla löydät kerrankin todella paljon vaihtoehtoja myös erityisruokavalion noudattamiseen esim. maidoton, kasvis tai gluteeniton.

Foorumilla (katso alempaa sarakkeesta Kysymys/vastaus -foorumi) voidaan tehdä henkilökohtaisia muutoksia ja viilata ruokavaliota matkan varrella, mikäli tilanne vaatii.

Kysymys/vastaus -foorumin

Foorumi tekee tuotteesta nimenomaan valmennuksen. Foorumin kautta voit olla yhteydessä valmentajiin 24/7 ja saat vastauksen mihin tahansa ongelmaan muutaman tunnin viiveellä, vaikka jouluaattona. Jos joku liike esim. tuottaa ongelmia, tai jotain välinettä ei saliltasi löydy, ohjeistetaan sille tilanteeseesi sopiva korvaaja. Jos ruokavalion ateriarytmi tms. ei sovellu omaan arkeesi, katsotaan yhdessä sopivampi. Mikä tahansa ongelma tuleekin, ratkaisu löytyy varmasti.

Vahava Ruoka-ainelaskuri™

Ruoka-ainelaskuri™ on Vahavan itse kehittämä täysin uniikki työkalu monipuoliseen syömiseen, jollaista et muualta löydä. Laskuri sisältää ruokavalioon merkatuille tuotteille satoja eri vaihtoehtoja ja laskee suoraan oikeat määrät. Yhdistelemällä näitä, voit luoda erilaisia ateriakokonaisuuksia käytännössä loputtomasti. Samoja ruokia ei siis todellakaan tarvitse syödä koko ajan, vaikka dieettaisit. Enää ei myöskään perheessä tarvitse olla erikseen ”minun ruuat ja muiden ruuat”, koska vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea tämän työkalun avulla voit valmistaa.

Aktiivinen Facebook-ryhmä

Facebook-ryhmä tekee valmennuksesta yhteisön. Siellä valmennuksessa olevat voivat jakaa fiiliksiä, treeniklippejä, ruokavinkkejä ym. Sieltä saa varmasti motivaatiota, jos joskus tossu painaa. Kun samaa tavoitetta kohti menee samojen arkisten haasteiden keskellä iso joukko muitakin ihmisiä, ruokkii se myös omaa tekemistä. Facen kautta löytää varmasti seuraa myös salille, mikäli yksin puurtaminen puuduttaa.

Täydelliset tekniikkavideot

Tekniikkapankkia voidaan pitää Vahavan valmennusten sieluna. Jokaisesta treeniohjelman liikkeestä löytyy oma video, jossa tekniikka opetetaan sinulle perusteellisesti. Tekniikkavideot eivät ainoastaan opeta miten liike tehdään oikein, vaan koska jokaisen kropan välitykset ovat hieman erilaiset, ne opettavat miten juuri SINUN kannattaa liike tehdä. Lisäksi opit tärkeimmän, eli MIKSI asiat tehdään niin kuin ne tehdään. Miksi jalat asetetaan mihin ne asetetaan, tai miksi liikkeen pituus on mikä se on. Asiat on helpompi tehdä oikein, kun ymmärtää syyn niiden takana. Nämä asiat erottaa Vahavan materiaalin kaikista muista.

Valmentajat

Valmentajina Raavas -valmennuksessa toimivat Vertti Harjuniemi ja Perttu Murtola

Lue lisää valmentajista…

MEILLÄ VOIT MAKSAA MYÖS:

Raavas 49 €